Тема тижня: "Зиму проводжаємо, весну зустрічаємо"
(27.02.2023 - 03.03.2023)


Освітні завдання: удосконалити знання дітей про зиму та її ознаки; учити встановлювати елементарну залежність між явищами природи і поведінкою людей (взимку холодно, а тому всі тепло одягнені; надворі багато снігу і всі катаються на лижах, санчатах); розповісти дітям про характерні ознаки весни; учити дітей помічати особливості, які притаманні лише весняній порі року; розвивати чітке мовлення, спостережливість, увагу, мислення, пам’ять, уяву; виховувати любов до природи, прагнення дотримувати культурного поводження в природі, вміння захищати природу.


Зміст діяльності Примітки
ПОНЕДІЛОК
Ранкова гімнастика з м’ячем https://youtu.be/CmdGt_QdWM4
Ранкове привітання «Зимове ранкове привітання» https://youtu.be/2bJNybjKp94
Дітям про красуню зиму https://youtu.be/DiqsQtJx4dc?t=15
Заняття. Предметний світ «Зимова прогулянка»https://youtu.be/KQbICLYV_qY
Інтерактивна гра «Зима яка?»https://learningapps.org/view16714907
Заняття. Художньо – продуктивне образотворення (малювання) «Сніг іде»https://youtu.be/c8gKz9fCTDI
Хвилинка допомоги матусі Почистити взуття
Дидактична гра «Звучить зима»https://youtu.be/Ad5N-D1XUAA
Робота з батьками "Не дамо зруйнувати ще й психічне здоров'я наших дітей" Додаток
ВІВТОРОК
Руханка «Котик» https://youtu.be/DmcRyF6aKOo
Ранкове привітання «Зимове ранкове привітання» https://youtu.be/2bJNybjKp94
Дидактична гра «Впіймай зиму»https://youtu.be/efAS-GFIOr8
Сенсорно-пізнавальний розвиток «Пригощення для лісових звірят»https://youtu.be/vSt5LxvqyZI
Пальчикова гра «Сніжинка»https://youtu.be/LNmOXPcT5W8
Музичне заняття "Зима - Весна" https://youtu.be/257gLcN6KKA
Хвилинка допомоги матусі, клопоти на кухні
Інтерактивна гра «Кого зима вкладає спати»https://learningapps.org/watch?v=pr99t1run22
Робота з батьками "Тілесні ігри"
СЕРЕДА
Ранкова гімнастика з м’ячемhttps://youtu.be/CmdGt_QdWM4
Ранкове привітання «Я всміхаюсь сонечку» https://youtu.be/IoKKlmAZ_eQ
Веснянка "Ой минула вже зима" - українська народна пісняhttps://youtu.be/eb9LO0Oz8GM
Заняття. Природний світ «Весна – пробудження природи»https://youtu.be/yx5_eFI8TpI
Інтерактивна гра «Пори року» https://learningapps.org/view26151310
Заняття з мовлення «Прийшла весна» https://youtu.be/PbWbBtPCAXE
Хвилинка допомоги татові
Інтерактивна гра: "Зима чи весна?"https://learningapps.org/view28988937
Робота з батьками "Що робити, якщо виявили підозрілий предмет"Додаток
ЧЕТВЕР
Руханка «Котик» https://youtu.be/DmcRyF6aKOo
Ранкове привітання «Я всміхаюсь сонечку» https://youtu.be/IoKKlmAZ_eQ
Дітям про Весну «Йде весна» https://youtu.be/3QGLeVz1cGs
Заняття. Літературне образо творення. Вивчення вірша «Весна» https://youtu.be/qf0FiKCztlc
Музичне заняття "Батл зими та Весни" https://youtu.be/bLbiJkV1UEc
Музичні хвилинки – веселики "Люба веснонька, весна" https://youtu.be/ZVgv6ziMB4A
Хвилинка допомоги татові.
Робота з батьками "Ігри, які вчать дітей доброті"https://youtu.be/x1mTfBKMeUM
П'ЯТНИЦЯ
Ранкова гімнастика з м’ячем https://youtu.be/CmdGt_QdWM4
Ранкове привітання «Я всміхаюсь сонечку» https://youtu.be/IoKKlmAZ_eQ
Гра на ДМІ "Вийди вийди сонечко" - українська закличкаhttps://youtu.be/IS5Ci2bMFcI
Заняття. Аплікація «Весна»https://youtu.be/xg8DWOAjL94
Фізкультура https://youtu.be/NeVcZvHMBIE
Хвилинка допомоги братику чи сестричці.
Інтерактивна гра «Мемо: весна»https://learningapps.org/watch?v=pzysac36k23
Робота з батьками. Вправа для розслаблення та зняття напруги в стресових ситуаціях "Вгору по веселці"https://youtu.be/aVbf6CuUMfU

Робота з батьками


Не дамо зруйнувати ще й психічне здоров'я наших дітей

1. Коли збираєте дитину в сховище, поясніть, що кожен герой казок проходить випробовування на сміливість та можливість витримати щось неприємне. Пригадайе казки, які читали дитині та визначіть, які там були випробовування. Це допоможе дитині зрозуміти не унікальність ситуації, допоможе запустити механізми адаптації.

2. Звісно, у сховищах холодно або жарко, тісно, темно і лячно. Але в нас є уява! Пограйте з дитиною в гру «А зараз вигадаємо щось кольорове, щось дивне, щось з вухами, та інше».

Так ми зможемо зменшити вплив депривації від замкнутого простору.

3. Коли лунають вибухи та постріли, але Ви захищені, можна з дитиною уявляти великі крила Янголів, що боронять наших солдат, та допомагають їм нас захищати.

4. Малюнки захисникам. Коли у дитини виникають питання, що ми можемо зробити в допомогу, - малюйте з малечею малюнки підтримки та сміло викладайте їх у соціальні мережі. Так дитина побачить і відчує, що вона теж робить щось важливе.

5. Фізичні ігри, дихальні вправи, навчання за планом, вивчення іноземної мови теж допоможуть стабілізувати організму психічну систему після дезорганізацїі військовим станом.

Наш світ сплюндрували!

Наш Мир вкрали!

Наш спокій руйнують!

Наш добробут руйнують!

Але не можливо зруйнувати нашої Душі!

Тож, не дамо зруйнувати Душі наших дітей війною, процюємо психологи!


Тілесні ранкові ігри для дітей від Світлани Ройз (важливі в будь-який час - дітям і дорослим, але вранці саме зараз вони просто необхідні)

Від нашої "тілесності" зараз буде залежати, як ми впораємося із емоційним навантаженням, травмуванням.

Доброго ранку, носик, доброго ранку щічки, доброго ранку вушка, доброго ранку шийка, доброго ранку плечики і т.д. - торкаємося різних частин тіла, промовляючи слова (можливо, цілуючи). Треба пройтися по всьому тілу.

Ліпка - розминати тіло, як тісто, чи пластилін

Колобок - спочатку "засипати" муки - пройтись легкими рухами по всьому тілу, потім, "налити" води - рухи, що гладять. Ліпимо тісто, а потім робимо колобок - дитина сидить, обійнявши себе руками. А ми її обіймаємо за спинку. Розкриваємо руки - колобок "випікся"

Поцілунки - квадратний, трикутний, овальний - цілувати лобик чи щічку багатьма поцілунками так, щоб їх послідовність утворила форму

Якого кольору поцілунок (є прекрасна книга "якого кольору поцілунок) - наприклад, я тебе зараз цілую жовтим поцілунком, малиновим, райдужним в т.д

Люлечка. Сісти за дитиною, обіймаючи її за спинку, можна погойдатися

Обійманці - обійми мене, сильніше, ніж я

Кенгуру - дитина сідає животик к нашому животику і міцно обіймає

Призначити дитину головною по рахунку обіймів

Діду - діду, де ти там, не морозь (щічки, носик, попу,животик, ніжки..)...... нам - дорослий каже слова, торкається до якоїсь своєї частини тіла. Діти - називають її і також торкаються. Потрібно пройтись по всьому тілу

Коврик - простукати себе, все тіло, мов коврик

Орангутан - стукати із криком Яяяя себе по грудній клітині, мов мавпа

Торкатися один одного "різними доторками" - як зайчик, як змія, як лисиця хвостиком

Сніговик - "ліпимо" із тіла дитини сніговика. Просимо напружити всі м'язи, наче він змерз. А потім "гріємо сонечком" - - а зараз вийшло сонечко в сніговик тане. І дитина розслабляється

Очищення. Сонечко чи вода проходить (із нашими торканнями) по тілу зверху донизу - і змиває, освітлює все, що напружує, лякає, заважає

Малювати на животику, спині різні букви чи прості форми, а дитина має вгадати, що це

Домик .ти Домик - це у тебе підлога, (ніжки) стіни (проходимо по всьому тілу доторками),криша - голівка. Ти в домику. (Можна покласти руку на серце)

Квітка чи дерево. Запитати у дитини, ким вона хоче бути, якої квіткою, чи деревом. Торкнутися стоп - (в тебе дуже міцне коріння, воно із землі бере все, що потрібно для життя і міцно тримає тебе.) . Торкнутися боків (У тебе такий стрункий сильний міцний гнучкий стовбур. Він може зігнутися, може схилитися, але він ніколи не зломається. Він витримає всі вітри та урагани). Торкнутися голівки - (а це твоя крона - красива, ніжна, соковита, сильна). Ти - дерево Життя.

Важливо пам'ятати, що зараз діти і дорослі навряд чи зможуть грати в ігри, робити практики із закритими очима - поки що ми можемо намагатися контролювати всі процеси

Торкаємося тільки частин тіла, закритих одягом

Наші доторки - не поверхневі, не лоскочуть, а трохи проминають

Дитина може якусь гру просити повторювати багато разів - ця гра для неї най терапевтична


ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИЯВИЛИ ПІДОЗРІЛИЙ ПРЕДМЕТ

В умовах війни закликаємо громадян бути пильними й обережними. Диверсійно-розвідувальні угрупування ворога можуть розкидати вулицями міста предмети, які начинені вибухівкою. Попередження були й щодо іграшок, мобільних телефонів, а також і залишених рюкзаків, пакетів у людних місцях тощо.

У разі виявлення підозрілого предмета, схожого на вибуховий пристрій:

негайно повідомити про знахідку поліцію, ДСНС або ТрО, надайте всю необхідну інформацію — місце розташування підозрілого предмета, дату й час його виявлення;

якщо підозрілий предмет залишила невідома особа, свідком чого ви стали, спробуйте максимально запам’ятати її зовнішність, одяг, авто і його номерні знаки;

проінформувати про знахідку інших людей, які є поруч, у разі можливості забезпечити їх евакуацію з небезпечної території;

не підходити, не торкатися та не пересувати підозрілий предмет;

за можливості позначити або огородити місце знахідки (для огорожі можна використати різні підручні матеріали: дошки, жердини, гілки, мотузки, шматки яскравої матерії тощо);

перебуваючи поблизу, утриматися від куріння, користування засобами радіозв’язку;

забезпечити охорону виявленого підозрілого предмета та вести спостереження за ним, обов’язково дочекатися прибуття представників правоохоронних органів, перебуваючи на безпечній відстані від місця знахідки.

Також наголошуємо, у жодному разі не можна чіпати боєприпаси, що не розірвалися! Бережіть себе!

Кiлькiсть переглядiв: 49