Тиждень безпеки (24.10.22 - 24.10.22)


Освітні завдання:
дати дітям знання про правила безпечного користування предметами побуту. Формувати уміння бути обачними та обережними на вулиці, розповісти про правила дорожнього руху, безпеки поведінки поблизу проїжджої частини. Дати уявлення про вогонь і пожежу. Пояснити небезпеку ігор із сірниками. Вчити дітей бути обачними та слухатися дорослих (рідних)


Зміст діяльності Примітки
ПОНЕДІЛОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=DavbEfP4S_M
Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови "Світлофори і перехрестя"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=PNJYPJLpyD0&feature=youtu.be
Дитина в соціумі "Правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=4Xq9BqVyH1w&feature=youtu.be
Гра дитини "Кулачки, як молоточки"https://www.youtube.com/watch?v=N01yC_ufGkA
Робота з батьками. Консультація "Батькам про правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Etaku3zjbhw&feature=youtu.be
ВІВТОРОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=dcJ9uGl_-CE
Дитина у соціумі "Сірники не іграшки"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=yOagSTUSFeY&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги татові
Образотворча майстерня (конструювання) "Гараж для машини"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=oARcFmHmZF0&feature=youtu.be
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=AEzuSO41cNI
Робота з батьками. Рекомендації для батьків "Пожежна безпека"https://www.youtube.com/watch?v=hUmUMeG5U-E
СЕРЕДА
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DavbEfP4S_M&feature=youtu.be
Дитина в соціумі "Будь уважнішим малюк, гостре та дрібне не бери до рук"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=1iRKyIez1tg&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги бабусі
Дитина в соціумі "Дивні знахідки. В чому небезпека"https://drive.google.com/file/d/1ARk8pv-GFRWPrL1G_yOBrbVkpNflZWsk/view
Що таке міна? Побачив міну? Правила мінної безпеки для дітей. https://www.youtube.com/watch?v=v_jY3LRP6yA
ЧЕТВЕР
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=dcJ9uGl_-CE&feature=youtu.be
Ранкова зустріч. "Безпека в побуті"https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0
Літературна скринька "Кицин дім"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CSNwDBKD_JI&feature=youtu.be
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=OD_aErlHU80
Хвилинка допомоги дідусю
Робота з батьками "Небезпечні предмети"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=w9E0o5uNzCQ&feature=youtu.be
П'ЯТНИЦЯ
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=DavbEfP4S_M&feature=youtu.be
Ранкова зустріч "Незнайомі люди"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ps67DbvjRcw&feature=youtu.be
Образотворча майстерня (ліплення) "Колобок"https://www.youtube.com/watch?v=W6xsTzcSXBs
Мультик "Півник та незнайомці"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=5bUHRPXp1nU&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги братику
Робота з батькам "Поведінка з незнайомцями"https://www.youtube.com/watch?v=a6-5E1WNpPQ

Додаткові матеріали до теми

Розглядання пожежної машини і розповідь вихователя.

На ній — вогнегасники, довгі шланги, велика драбина. Машина має червоний колір тому, що вона мусить дуже швидко дістатися до місця пожежі.

Як це можна швидко зробити, коли на вулицях багато машин і пішоходів? Для цього необхідно, щоб пожежна машина була помітною, щоб її було видно з великої відстані. Помітивши її ще здалеку, водії інших машин і пішоходи поступаються їй дорогою. А найпомітніший колір — червоний.

Запитання:
Чи можна жити без сірників?
Чому дітям не можна брати сірники?
Яка пригода сталася з Іванком?
Хто допоміг йому в біді?
Чому пожежна машина червона?
Хто гасить вогонь?
Чому потрібно поступатися дорогою пожежній машині?


Дидактична гра «Добре – погано».

Мета: систематизувати знання дітей про користь та шкоду від вогню та вогнепальних засобів (сірники, електроприлади, газова плита, іграшкові вибухівки, петарди та інше); виховувати почуття обережності при користуванні ними.


Бесіда «Сірники — це небезпека»

Мета: поглибити знання дітей про те, що сірниками не можна гратися; закріпити правила поведінки під час пожежі; виховувати свідоме ставлення до безпеки свого життя.

Батьки загадують загадку:
У картонній хатці дивовижні братці
Дерев’яні живуть, всім вогонь роздають. (Сірники)

Запитання:
Чому сірники не можуть бути іграшкою?
Що може статися, коли діти граються сірниками?
Діти разом із вихователем пригадують правила безпеки під час виникнення пожежі.


Дидактична гра «Шкідливі поради»

Мета: закріпити правила поведінки під час пожежі; формувати вміння дітей правильно поводитися під час небезпеки.

Матеріали: малюнки із зображеннями різних ситуацій, які виникають під час пожежі; іграшковий зайчик.

Хід гри.
Батьки пропонують навчити зайчика правильно поводитися під час виникнення пожежі. Діти розглядають малюнки та пояснюють дії героїв, з’ясовують: правильні вони чи ні.


Гра-міркування «Вогонь добрий, вогонь злий»

Мета: дати поняття про причини і наслідки «злого» вогню; розвивати у дітей вміння робити висновки; виховувати свідоме ставлення до свого життя.

Хід гри.
Батьки проводять бесіду про вогонь.
Звідки береться вогонь?
Для чого потрібен вогонь?
Чи могли б люди прожити без вогню?

Потім діти розкладають сюжетні картинки у дві скриньки: в зелену — вогонь потрібен, в червону — вогонь робить шкоду. Пояснюють свій вибір.


Читання вірша І. Січовика «Сірники»

В кімнаті затишній, в маленькій коробці
Жили сірники — неабиякі хлопці.
Були вони схожі, як схожі близнята,
Траплялось, що брат себе плутав із братом.
Запитання: Де жили сірники? Які вони на вигляд?


Спостереження за рухом транспорту на перехресті

Мета: закріпити знання дітей про правила поведінки на дорозі, у транспорті; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я; формувати культуру поведінки в транспорті.

Батьки звертають увагу на рух транспорту та пішоходів на перехресті.

Запитання:
Для чого потрібний світлофор?
Що означають кольори «очей» світлофора?
Як необхідно переходити вулицю?
На який сигнал світлофора можна переходити дорогу?
Для чого слід знати правила дорожнього руху?
Де можна кататися на велосипеді?


Закінчіть речення:

• Підморгне зеленим оком — ми … (йдемо).
• Підморгне червоним оком — ми … (стоїмо).
• Якщо жовтим він моргає — … (підождіть), в небезпеку не спішіть!


Вирішування проблемних ситуацій із використанням ілюстрацій

Мета: формувати вміння дітей правильно поводитися в небезпечних ситуаціях; розвивати логічне мислення, увагу, зосередженість.

Батьки пропонують дітям вирішити проблемні ситуації.
1. Двоє хлопчиків узяли коробку із сірниками і почали будувати кораблики, будиночки. З чого можна будувати, а з чого — ні?

2. Дівчинка, залишившись вдома сама, захотіла підігріти котлети. Вона підійшла до газової плити й намагається її увімкнути. Чи правильно вона робить?

Кiлькiсть переглядiв: 75