Тема тижня: "Свійські тварини" (31.10.22 - 04.11.22)


Освітні завдання: учити дітей спостерігати за живим об’єктом, називати частини тіла тварини, особливості зовнішнього вигляду; закріплювати назви свійських тварин (корова, коза, кішка, собака, кінь); формувати потребу доглядати за домашнім улюбленцем (годувати, доглядати, турботливо ставитися); Дати знання дітям про те, що тваринам для життя потрібні вода, повітря та їжа; розвивати в дітей бажання пізнавати живу природу; учити доводити свою думку, творчо мислити; виховувати любов до живих істот, бажання доглядати за ними


Зміст діяльностіПримітки
ПОНЕДІЛОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=_cCTc9Zcc9U&feature=youtu.be
Ранкова зустріч "Спостереження за кішкою"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=PBVRd78U4iY&feature=youtu.be
Музична хвилинка "Киця-кицюня"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=PmzzEslHUDE&feature=youtu.be
Дитина у природньому довкіллі: "У бабусі на подвір'ї"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=vgZvAGkoe00&feature=youtu.be
Гра дитини «Покажи і назви настрій бджілки». Мій настрій.https://www.youtube.com/watch?v=sEtKLfvxhnY
Образотворча майстерня (малювання) "Свійські тварини: тато, мамо, малюки"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=TW8wnYD3X1c&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги матусі
Дидактична гра "Хто як говорить"https://learningapps.org/watch?v=puynnh36222
Робота з батьками "Як нормалізувати сон в умовах війни: поради психолога"https://www.youtube.com/watch?v=uE5HbJXWRzo
ВІВТОРОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=nr5pKVTN3SU&feature=youtu.be
Ранкова зустріч "Спостереження за собакою"https://www.youtube.com/watch?v=EtzbNZs3tZw
Сенсорно-пізнавальний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=wp0wIEpL3bI&feature=youtu.be
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=vlqEZZ_syGo
Казка про лінивого котика Пончикаhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=mqGpdSfcWbY&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги бабусі
Інтерактивна гра "Хто за деревом. Свійські тварини"https://learningapps.org/watch?v=p413mb4ic22
Робота з батьками "ПТСР у дітей під час війни: прояви та способи допомоги"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=vXShDoFsgd0&feature=youtu.be
СЕРЕДА
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=_cCTc9Zcc9U
Ранкова зустріч "Спостереження за коровою"https://www.youtube.com/watch?v=XYBFxAAXiIg
Гра-пазлhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=38cbf90faa97
Дитина у природньому довкіллі "На сільському подвір'ї" https://www.youtube.com/watch?v=UzT22KQ_4oA
Хвилинка допомоги татові
Мовленнєвий розвиток "Свійські тварини"https://www.youtube.com/watch?v=lUzT4QACFaQ
Інтерактивна гра "Мами та їхні діти"https://learningapps.org/watch?v=pdsuyr2tk22
Робота з батьками "Дитяча психіка і війна: як батьки можуть допомогти"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=PCnFLCGMABw&feature=youtu.be
ЧЕТВЕР
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=nr5pKVTN3SU
Ранкова зустріч "Спостереження за козою"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=fSqOB8ZqZ-M&feature=youtu.be
Літературна скринька. Українська народна казка "Коза дереза"https://www.youtube.com/watch?v=bTyACP-_Gh4
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=cKe-mHVL-2A
Дидактична вправа "Хто це?"https://www.youtube.com/watch?v=t8XhnxnbijI
Хвилинка допомоги дідусю
Робота з батьками "Розвиток здібностей дитини дома"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=AVkYgXGUnog&feature=youtu.be
П'ЯТНИЦЯ
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=_cCTc9Zcc9U&feature=youtu.be
Ранкова зустріч "Спостереження за кіньми"https://www.youtube.com/watch?v=ekpxRUS7Suc
Дитина у природньому довкіллі. Узагальнення теми "Свійські тварини"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=KZCgE9kth5I&feature=youtu.be
Помічники - пальчикова граhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=g561qduoyrI&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги братику або сестричці
Образотворча майстерня (аплікація) "Котик"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=8hxS1Im_VcQ&feature=youtu.be
Фізична культураhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=ERWo_V3Fb-U&feature=youtu.be
Гра-пазлиhttps://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=10ec84c580e4
Робота з батьками "Казки, які вчать дитину основам безпеки"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=077bWvif_UA&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=077bWvif_UA&feature=youtu.be

Додаткові матеріали до теми


Логічна гра «П’ять песиків»

Мета: вдосконалювати зорову увагу; вправляти дітей у порядковій лічбі.

Було у дівчинки Оксани П’ять вірних песиків слухняних. Пес біленький, пес руденький, пес рябенький, пес чорненький. І кудлатий пес сіренький.

Запитання:
- Скільки всього песиків було у дівчинки? Назвіть та покажіть їх.


Дидактична гра «Що любить їсти котик»

Мета: закріплювати знання дітей про те, чим живиться котик; розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бажання піклуватися про свійських тварин.

Матеріали: предметні картинки з їжею для кота.

Хід гри.
Батьки пропонують дітям «погодувати» котика, відкласти предметні картинки із зображенням їжі для кота


Загадки

Здавна людям помагає, Довгий хвіст і гриву має, Любить сіно пожувати, «І-го-го!» — ірже завзято, Бо не відає про лінь, Як працює в полі… (кінь).

Хто пасеться на лужочку Товстобока, наче бочка? Любить сіном ласувати, Молочко дає малятам.
— Будьте, му-му-му, здорові І подякуйте… (корові).

Має дуже прудкі ніжки, Наставляє грізно ріжки На великого собаку. Той сховався з переляку. А дасте ви їй травиці, Кухлик чистої водиці — Молочком вас пригостить. Хто вона? Ану скажіть! (Кізочка)

Спостереження за котом

Мета: ознайомити дітей з домашньою твариною — котом; вчити називати основні частини тіла, спонукати до звуконаслідування; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Діти розглядають живу кішку або іграшкового котика.
- Хто завітав до нас у гості?Це кіт, а звуть його Мурчик. Наш Мурчик дуже гарний: він весь чорний, лише грудка і лапки у нього білі. Кіт покритий шерстю. Батьки пропонують погладити його.
- Яка шерсть у Мурчика? Випускають кота на підлогу і спостерігають, що він буде робити.
- Що зараз робить Мурчик? Чи чути, як він ходить?

Батьки пропонують погодувати котика.
- Як їсть котик? Мурчик любить бути чистим. Діти спостерігають, як він умивається після того, як поїв.
- А як ви вмиваєтесь?

Батьки пропонують понявкати, як котик. Наш Мурчик оберігає дім від мишей, тому його всі люблять і ніхто не кривдить.


Вірш І. Січовика «Котик».

Ходить котик тишком-нишком,
Упіймав сіреньку мишку.
Сміло вгору хвіст підняв
І промовив гордо: — Няв!


Дидактична гра «Кіт гарненький є у мене»

Мета: вправляти дітей в умінні складати невеличкі описові розповіді; закріпити уявлення дітей про зовнішній вигляд, особливості поведінки кота; розвивати зв’язне мовлення, пам’ять.

Хід гри.
Батьки пропонують дітям розповісти про свого котика, відповідаючи на запитання:
— Твій котик великий чи малий?
— Як його звати?
— Що він полюбляє робити?
—Як ти з ним граєшся?
— Чим ти його годуєш?


Спостереження за собакою (або іграшкою)

Мета: ознайомити дітей з домашньою твариною — собакою; вчити називати основні частини тіла, спонукати до звуконаслідування; сприяти розвитку позитивного емоційного ставлення до тварин.

Батьки звертають увагу дітей на собаку.

Запитання:
- Хто це?
- Який він?
- Що є у песика?
- Назвіть і покажіть, що є у нього на голові.
- Який тулуб?
- Скільки лап у песика?
- Для чого вони песику?
- Що ще є у песика на тулубі?
- Який хвіст?
- Що він вміє ним робити?

Батьки пропонують дітям погавкати, як великий собака, а потім, як маленьке цуценя.


Вірш Л. Полтави «Наш песик».

Сірі очі, сіра спинка,
Сірі вуха, сірий ніс
- Отаким його в хустині
Нам дідусь колись приніс.
Нам приніс, подарував
І Сірком його назвав.


Кiлькiсть переглядiв: 75