Тиждень безпеки (24.10.22 - 28.10.22)


Освітні завдання:
учити дітей обачно поводитися в побуті, користуватися предметами побуту (ріжучими, колючими предметами, мийними засобами, лікарськими препаратами); обирати безпечне місце для ігор (подалі від відчинених вікон та балконів); формувати навички спілкування з незнайомими людьми за відсутності дорослих, якщо стороння людина намагається проникнути в житло; удосконалювати знання, вміння та навички, переконання, потрібні кожній людині для збереження життя та здоров’я; запам’ятати номери телефонів екстрених служб «102» і «103»; сприяти формуванню впевненості у поведінці, обачності, уважності та пильності.


Зміст діяльності Примітки
ПОНЕДІЛОК
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Yldm_wnDA5o&feature=youtu.be
Азбука безпеки на дорозі тітоньки Сови "Світлофори і перехрестя"https://www.youtube.com/watch?v=PNJYPJLpyD0
Дитина у соціумі "Правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=KiPVOU53-Rc&feature=youtu.be
Образотворча майстерня (малювання) "Світлофор моргайчик"https://www.youtube.com/watch?v=nL6YGbC3wi0
Хвилинка допомоги матусі
Робота з батьками "Батькам про правила дорожнього руху"https://www.youtube.com/watch?v=Etaku3zjbhw
ВІВТОРОК
Фізичний розвиток https://www.youtube.com/watch?v=u1uSj84-4zY
Дитина в соціумі "Сірники не іграшки" https://www.youtube.com/watch?v=yOagSTUSFeY
Хвилинка допомоги татові
Образотворча майстерня (конструювання) "Пожежна машина"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=iXFHTimV0vU&feature=youtu.be
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=mTV8ZUXccjU
Гра дитини "Вогонь - добрий, вогонь - злий"https://learningapps.org/view22922106
Робота з батьками. Рекомендації для батьків "Пожежна безпека"https://www.youtube.com/watch?v=hUmUMeG5U-E
СЕРЕДА
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=Yldm_wnDA5o&feature=youtu.be
Ранкова зустріч "Небезпечні іграшки"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=1iRKyIez1tg&feature=youtu.be
Дитина у соціумі "Дивні знахідки в чому небезпека"https://drive.google.com/file/d/1ARk8pv-GFRWPrL1G_yOBrbVkpNflZWsk/view?usp=sharing
Розвиток мовлення "Розумній малечі про небезпечні речі"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=r5K7GNIH8Rk&feature=youtu.be
Гра дитини "Небезпечні предмети" https://learningapps.org/view12186417
Хвилинка допомоги бабусі
Робота з батьками "Що має знати і вміти дитина -го року життя"https://www.youtube.com/watch?v=m6P2l0wUD5U
ЧЕТВЕР
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=u1uSj84-4zY
Ранкова зустріч "Безпека в побуті"https://www.youtube.com/watch?v=IBfoPFV2yL0
Літературна скринька. Лялькова вистава "Про безпеку в природі мають дбати всі"https://www.youtube.com/watch?v=xdh6r9u4z7g
Музичний калейдоскопhttps://www.youtube.com/watch?v=nNXw421gqBk
Гра дитини "Безпечні і небезпечні іграшки"https://learningapps.org/view25605388
Робота з батьками "Про безпеку дітей для дорослих"https://www.youtube.com/watch?v=5T5EkCgwd9A
П'ЯТНИЦЯ
Фізичний розвитокhttps://www.youtube.com/watch?v=Yldm_wnDA5o
Ранкова зустріч "Правила поведінки з ненайомими людьми"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=mDD2a5VNH5M&feature=youtu.be
Образотворча майстерня (аплікація) "Дорожній рух" https://www.youtube.com/watch?v=K6pllcB88Pc
Мультик "Півник та незнайомці" https://www.youtube.com/watch?v=5bUHRPXp1nU
Фізична культура https://www.youtube.com/watch?v=twP7UVP5qPw
Музична гра "Безпека та небезпека"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=6seE5Y4_7uA&feature=youtu.be
Хвилинка допомоги братику чи сестричці
Робота з батьками "Поведінка з ненайомцями. Як поводитися з підозрілими предметами"https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=a6-5E1WNpPQ&feature=youtu.be

Додаткові матеріали до теми

Спостереження за вітром

Мета: систематизувати знання про властивості вітру, його небезпеку під час пожежі; розвивати вміння визначати стан вітру; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе ставлення до свого життя.

Запитання:
Чи є на дворі вітер?
Який він?
Чи може вітер загасити пожежу?
Чому?

Дидактична гра «Добре — погано»,

Мета: вправляти в умінні розпізнавати добрі та погані вчинки, описувати та давати їм оцінку; розвивати дружні стосунки, бажання допомагати.

Хід гри.
Вихователь пропонує дітям по черзі взяти картинку, оцінити вчинок, зображений на малюнку, та описати його. Картинки із зображенням гарних вчинків діти складають у червону скриньку, а з поганими — в сіру.

Бесіда: Ознайомлення з інвентарем у протипожежному куточку ДНЗ.(Дати уявлення про протипожежний куточок ДНЗ, його призначення; ознайомлювати з предметами, що містяться в ньому; розширювати уявлення про прийоми гасіння пожежі.


Дослідницька діяльність зі свічкою «Припинення горіння без доступу повітря»

Мета: вживання запобіжних заходів: підтвердження теоретичних знань про тушіння вогню.

Вогонь може бути корисним і небезпечним.
Вогонь може бути шкідливим.
Він може зігріти обід,
І розтоплює лід
А може і ліс спалити,
Майно і будинок –
Усе спопелити.
Та ось тільки малі діти.
Не повинні з ним дружити,
Будеш з ним необережний,
- Може трапитись пожежа!


Гра: «Закінчи риму».

Якщо в сім’ї маленькі діти
І вміють сірники палити,
То пустощі з вогнем завжди
Привести можуть….. до біди
Вивчіть правила пожежні,
Будьте завжди обережні.
Знає хай дитина кожна:
Жартувати з вогнем….. не можна!


Художнє слово

Як моргає світлофор
зелененьким оком,
мчи, неначе метеор,
ти стомильним кроком.
А якщо червоне враз
Спалахнуло світло,
зупинися, щоб в цей час
лихо не розквітло.
"Будь уважним, не пустуй! -
жовте світло мовить.
- На дорозі той герой,
хто ворон не ловить!"


Ранкова бесіда «Небезпечна кімната»

Мета: дати поняття про функціональне призначення небезпечних предметів (ґудзики, намистинки, голка, ножиці), що за невмілого користування можуть зашкодити здоров’ю; виховувати обережність, слухняність)


НЕМАЄ НІКОГО ВДОМА А. Костецький

Ур-р-ра! Немає нікого вдома. Тепер, що хочеш — Те й роби! Не заважаєш ти нікому, Ніхто не заважає тобі.
«Ввімкну спочатку Телевізор, — подумав я,
— Та буду зблизька Дивитися
І як захочу — Дивитись буду Хоч до ночі!»
Ввімкнув. Та вже за три хвилини екран поплив перед очима... Тоді до ванної сходив. І напустив туди води, щоб капця тата запускати. Та передумав. Нецікаво... Я клав на стіл обидва лікті. Я в кухні на підлогу влігся. На дверях покатався навіть! Та все покинув. Нецікаво... Я навіть можу в шафі тата яку завгодно книгу взяти і з нею в татовому кріслі сидіти, підібгавши ноги... Але мені, немов навмисне, чомусь не хочеться нічого.


Бесіда «Свої-чужі»

Мета: закріпити уявлення дітей про те, хто є чужі і свої люди, вчити поводитися з ними.

Повторення правил:

1. Не відчиняй двері незнайомим людям.
2. Не кажи нікому, що ти вдома сам.
3. Відчиняє двері хтось чужий - швидше клич на допомогу.
4. Ніколи не приводь у свій дім незнайомих дітей.
5. Не розповідай, що в домі є цінні речі і гроші.
6. Запам'ятай необхідні номери телефонів і свою адресу.
7. Ніколи не чіпай те, що може стріляти або вибухати.
8. Виходячи з дому закрий вікна, балконні двері, виключи воду, газ, світло.
9. Ніколи не залишай записку на дверях, а також під килимком.
10. Не заходь в ліфт або під'їзд разом з незнайомими тобі людьми.


Моделювання ситуацій: «Сам удома»

Мета: знайомство з іграми , в які можна грати без дорослих, обігрування ситуації стукоту у двері.

Кiлькiсть переглядiв: 78