Тема тижня: "Зиму проводжаємо, весну зустрічаємо"
(27.02.2023 - 03.03.2023)


Освітні завдання: поглиблювати знання дітей про зміни в природі у різні пори року; формувати вміння встановлювати залежність між станом живої та неживої природи; учити виявляти сезонні зміни в природі, узагальнювати їх, помічати в навколишньому середовищі ознаки весни; розвивати логічне мислення, пам’ять, творчу уяву; виховувати дбайливе ставлення до птахів, пізнавальний інтерес до природних явищ та живого світу природи.


Зміст діяльності Примітки
ПОНЕДІЛОК
Ранкова гімнастика з обручемhttps://youtu.be/lqhJJ0WP-UY
Ранкова зустріч "Чому місяць лютий називають"бокогрієм"?" https://youtu.be/PJhdxqV1aSY
Заняття. Соціальний світ «Проводжаємо зиму»https://youtu.be/6Pezfw00vl8
Інтерактивна гра «Зима яка?» https://learningapps.org/view16714907
Заняття. Художньо – продуктивне образотворення (малювання) «Зима в творчості українських художників. Малювання зубною пастою» https://youtu.be/zZkMNxQTjGs
Хвилинка допомоги матусі. Почистити взуття.
Дидактична гра «Зимові протилежності»https://youtu.be/4quT6B88e4g
Робота з батьками. Не дамо зруйнувати ще й психічне здоров'я наших дітей Додаток
ВІВТОРОК
Весняна руханка https://youtu.be/bdAjwC05Dl0
Дидактична гра «Зимові місяці»https://youtu.be/gBYdspgRjug
Сенсорно-пізнавальний розвиток. «Склад числа 9»https://youtu.be/HBQ3twpQG7Y
Гра з олівцями https://youtu.be/AFHJsFlP9Qo
Музичне заняття "Зима" https://youtu.be/A0y6Ut4pTlQ
Хвилинка допомоги матусі, клопоти на кухні
Інтерактивна гра «Зима чи весна» https://learningapps.org/view28988937
Робота з батьками "Тілесні ігри"Додаток
СЕРЕДА
Ранкова гімнастика з обручем https://youtu.be/lqhJJ0WP-UY
Ранкова зустріч "Зміни живої та неживої природи навесні" https://youtu.be/JT_4qjrP0fc
Загадки про весну https://youtu.be/kF3qHciIjFg
Заняття. Природний світ «Весна – пробудження природи»https://drive.google.com/file/d/1JP0RxF4kRNzGIZMzXtwEUCXUl2mt-U-K/view?usp=drive_web&authuser=0
Інтерактивна гра «Весна яка?» https://wordwall.net/uk/resource/31828928
Заняття з мовлення «Мнемотехніка. Складаємо речення. Прислів'я. Приказки. Весна»https://youtu.be/TrTbaa-hK6g
Музична хвилинка– веселика "Пісня про весну" https://youtu.be/VnGdinzJsWI
Хвилинка допомоги татові
Робота з батьками "Що робити, якщо виявили підозрілий предмет"Додаток
ЧЕТВЕР
Весняна руханка https://youtu.be/bdAjwC05Dl0
Ранкова зустріч "Ознаки весни" https://youtu.be/ymU5p2PfR0k
Заняття. Літературне образотворення «Дівчина весна» https://youtu.be/qoY1oZSJZPY
Музичне заняття "Весна прийшла" https://youtu.be/bRsPBsC3dy0
Інтерактивна гра «Весна: так чи ні?» https://wordwall.net/uk/resource/32516605
Хвилинка допомоги татові.
Вправи на розвиток уваги https://youtu.be/pwkdZp1mY8M
Робота з батьками "Ігри, які вчать дітей доброті" https://youtu.be/x1mTfBKMeUM
П'ЯТНИЦЯ
Ранкова гімнастика з обручем https://youtu.be/lqhJJ0WP-UY
Ранкова зустріч "Весна іде – красу несе" https://youtu.be/FBmj8bps0aY
Заняття аплікація «Перші квіти»https://youtu.be/25Loxil64KU
Фізкультура «Веселка в бурульці» за методикою М Єфименка, за казками В.Сухомлинськогоhttps://youtu.be/eXCqTu-SdbM
Хвилинка допомоги братику чи сестричці.
Інтерактивна гра «Де ховається весна?»https://wordwall.net/uk/resource/33116527
Робота з батьками. Вправа для розслаблення та зняття напруги в стресових ситуаціях " Вгору по веселці"https://youtu.be/aVbf6CuUMfU

Робота з батьками

"Не дамо зруйнувати ще й психічне здоров'я наших дітей"

1. Коли збираєте дитину в сховище, поясніть, що кожен герой казок проходить випробовування на сміливість та можливість витримати щось неприемне. Пригадате казки, які читалі дитині та визначіть, які там були випробовування. Це допоможе дитині зрозуміти не унікальність ситуації, допоможе запустити механізми адаптації.

2. Звісно, у сховищах холодно або жарко, тісно, темно і лячно. Але в нас є уява! Пограйте з дитиною в гру «А зараз вигадаємо щось кольрове, щось дивне, щось з вухами, та інше».

Так ми зможемо зменьшити вплив депривації від замкнутого простору.

3. Коли лунают вибухи та постріли, але Ви захищені, можно з дитиною уявляти великі крила Янголів, що боронять наших солдат, та допомогають їм нас захищати.

4. Малюнки захисникам. Коли у дитини виникають питання, що ми можемо зробити в допомогу, - малюйте з малечею малюнки підтримки та сміло викладайте їх у соціальні мережі. Так дитина побачить і відчує, що вона теж робить щось важливе.

5. Фізичні ігри, дихальні вправи, навчання за планом, вивчення іноземної мови теж допоможуть стабілізувати організму психічну систему після дезорганізацїі війсковим станом.

Наш світ сплюндрували!

Наш Мир вкрали!

Наш спокій руйнують!

Наш добробут руйнують!

Але не можливо зруйнувати нашої Душі!

Тож, не дамо зруйнувати Душі наших дітей війною, процюймо психологи!


"Тілесні ранкові ігри для дітей від Світлани Ройз (важливі в будь-який час - дітям і дорослим, але вранці саме зараз вони просто необхідні)"

Від нашої "тілесності" зараз буде залежати, як ми впораємося із емоційним навантаженням, травмуванням.

Доброго ранку, носик, доброго ранку щічки, доброго ранку вушка,доброго ранку шийка, доброго ранку плечики і т.д. - торкаємося різних частин тіла, промовляючи слова (можливо, цілуючи). Треба пройтися по всьому тілу.

Ліпка - розминати тіло, як тісто, чи пластилін

Колобок - спочатку "засипати" муки - пройтись легкими рухами по всьому тілу, потім,"налити" води - рухи, що гладять. Ліпимо тісто, а потім робимо колобок - дитина сидить, обійнявши себе руками. А ми її обіймаємо за спинку. Розкриваємо руки - колобок "випікся"

Поцілунки - квадратный, трикутний, овальний - цілувати лобик чи щічку багатьма поцілунками так, щоб їх послідовність утворила форму

Якого кольору поцілунок (є прекрасна книга "якого кольору поцілунок) - наприклад, я тебе зараз цілую жовтим поцілунком, малиновим, райдужним в т.д

Люлечка. Сісти за дитиною, обіймаючи її за спинку, можна погойдатися

Обійманці - обійми мене, сильніше, ніж я

Кенгуру - дитина сідає животик к нашому животику і міцно обіймає

Призначити дитину головною по рахунку обіймів

Діду - діду, де ти там, не морозь (щічки, носик, попу,животик, ніжки..)...... нам - дорослий каже слова,торкається до якоїсь своєї частини тіла. Діти - називають її і також торкаються. Потрібно пройтись по всьому тілу

Коврик - простукати себе, все тіло,мов коврик

Орангутан - стукати із криком Яяяя себе по грудній клітині, мов мавпа

Торкатися один одного "різними доторками" - як зайчик, як змія, як лисиця хвостиком

Сніговик - "ліпимо" із тіла дитини сніговика. Просимо напружити всі м'язи, наче він змерз. А потім "гріємо сонечком" - - а зараз вийшло сонечко в сніговик тане. І дитина розслабляється

Очищення. Сонечко чи вода проходить (із нашими торканнями) по тілу зверху донизу - і змиває, освітлює все, що напружує, лякає, заважає

Малювати на животику, спині різні букви чи прості форми, а дитина має вгадати, що це

Домик .ти Домик - це у тебе підлога, (ніжки) стіни (проходимо по всьому тілу доторками),криша - голівка. Ти в домику. (Можна покласти руку на серце)

Квітка чи дерево. Запитати у дитини, ким вона хоче бути, якої квіткою, чи деревом. Торкнутися стоп - (в тебе дуже міцне коріння, воно із землі бере все, що потрібно для життя і міцно тримає тебе.) . Торкнутися боків (У тебе такий стрункий сильний міцний гнучкий стовбур. Він може зігнутися, може схилитися, але він ніколи не зломається. Він витримає всі вітри та урагани). Торкнутися голівки - (а це твоя крона - красива, ніжна, соковита, сильна). Ти - дерево Життя.

Важливо пам'ятати, що зараз діти і дорослі навряд чи зможуть грати в ігри, робити практики із закритими очима - поки що ми можемо намагатися контролювати всі процеси

Торкаємося тільки частин тіла, закритих одягом

Наші доторки - не поверхневі, не лоскочуть, а трохи проминають

Дитина може якусь гру просити повторювати багато разів - ця гра для неї най терапевтична


"ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИЯВИЛИ ПІДОЗРІЛИЙ ПРЕДМЕТ"

В умовах війни закликаємо громадян бути пильними й обережними. Диверсійно-розвідувальні угрупування ворога можуть розкидати вулицями міста предмети, які начинені вибухівкою. Попередження були й щодо іграшок, мобільних те лефонів, а також і залишених рюкзаків, пакетів у людних місцях тощо.

У разі виявлення підозрілого предмета, схожого на вибуховий пристрій:

негайно повідомити про знахідку поліцію, ДСНС або ТрО, надайте всю необхідну інформацію — місце розташування підозрілого предмета, дату й час його виявлення;

якщо підозрілий предмет залишила невідома особа, свідком чого ви стали, спробуйте максимально запам’ятати її зовнішність, одяг, авто і його номерні знаки;

проінформувати про знахідку інших людей, які є поруч, у разі можливості забезпечити їх евакуацію з небезпечної території;

не підходити, не торкатися та не пересувати підозрілий предмет;

за можливості позначити або огородити місце знахідки (для огорожі можна використати різні підручні матеріали: дошки, жердини, гілки, мотузки, шматки яскравої матерії тощо);

перебуваючи поблизу, утриматися від куріння, користування засобами радіозв’язку;

забезпечити охорону виявленого підозрілого предмета та вести спостереження за ним, обов’язково дочекатися прибуття представників правоохоронних органів, перебуваючи на безпечній відстані від місця знахідки.

Також наголошуємо, у жодному разі не можна чіпати боєприпаси, що не розірвалися! Бережіть себе!

Кiлькiсть переглядiв: 67