Тема тижня: "Зимові розваги"
(26.12.2022 - 30.12.2022)


Освітні завдання: продовжити знайомити малюків зі святом Нового року — суттю цього свята, традиціями його відзначання в дитсадку, у місті, в родині тощо; підвести дітей до розуміння того, що новорічне свято об’єднує родину; учити розуміти можливу небезпеку, пов’язану із зимовими святами та розвагами; виховувати бажання робити добрі справи, подарунки; розвивати емоційне мовленнєве спілкування; збагачувати словниковий запас дітей; виховувати дружелюбність.

Ранкова гімнастика https://youtu.be/H-_6-wpwuxY
Ранкова зустріч "Як вирощують ялинки у лісництві" https://youtu.be/Ie92GqN4nHY
Соціальний світ "Як зустрічають Новий рік в різних країнах світу" https://drive.google.com/file/d/1htVXflkUYKmmMXcqB8H8QDULEbGkmVP4/view?usp=drive_web&authuser=0
Художньо – продуктивне образотворення (малювання) «Новорічна ялинка»(нетрадиційне малювання https://youtu.be/MwpqDpTavi0
Хвилинка допомоги матусі. Обираємо святкові страви
Інтерактивна гра «Подарунки на Новий рік» https://learningapps.org/view23031666
Робота з батьками "Правила безпечної поведінки взимку" https://youtu.be/jBphn5MhRkM
ВІВТОРОК
Руханка «Апельсинка» https://youtu.be/AimdvFDQuqg
Ранкова зустріч "Новий рік"https://youtu.be/4b64toKiiRY
Сенсорно-пізнавальний розвиток. Конструювання «Новорічна ялинка»,https://youtu.be/5WoCUu2oK1U
Музичне заняття "Свято Святого Василя"https://youtu.be/nXYIrSxvgbw
Файна в нас ялиночкаhttps://youtu.be/w7T1Nf29gWA
Хвилинка допомоги татові
Робота з батьками «Сон, як чинник збереження здоров’я дитини»https://youtu.be/b4Gjj2tqJmY
СЕРЕДА
Ранкова гімнастика https://youtu.be/H-_6-wpwuxY
Ранкова зустріч "Розповідь про правила поведінки за столом" https://drive.google.com/file/d/1FTmQDDczecE8K6Cp6YwEhN4Vnp9-JKgE/view?usp=drive_web&authuser=0
Природний світ "Снігові скульптури" https://youtu.be/5bR5CMj2WAE
Заняття з мовлення «Зимові розваги»https://drive.google.com/file/d/1I5Bgf-EflcKPPxDgUILuMhhUg1AomZMz/view?usp=drive_web&authuser=0
Інтерактивна гра «Подарунок на Новий рік» https://wordwall.net/uk/resource/8405863
Хвилинка допомоги бабусі. Приготування салату
Робота з батьками. Святкуємо Новий рік разом з дітьми
ЧЕТВЕР
Руханка «Апельсинка» https://youtu.be/AimdvFDQuqg
Ранкова зустріч "Як потрібно поводитись біля ялинки" (безпека дітей)https://youtu.be/SWIelQ9lOEQ?list=PLkLwod_eIKOXnYquwmrsaMPrWW3YS3X_V&t=1043
Літературна скарбничка. Вивчення вірша «Казковийновий рік»https://youtu.be/51uhbyKJAgA
Музичне заняття "Пісенний дивокрай «Падає сніжок»"https://youtu.be/PfL8hRxVwgc
Хвилинка допомоги дідусю
Пазли онлайн https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1242f0eeb104
Робота з батьками "Пізнавальні прогулянки"https://publish.com.ua/ditlakhy-i-dity/ditina-na-progulyantsi-yak-gulyati-vzimku.html
П'ЯТНИЦЯ
Ранкова гімнастикаhttps://youtu.be/H-_6-wpwuxY
Аплікація «Новорічна ялинка»https://youtu.be/5WoCUu2oK1U
Фізична культураhttps://youtu.be/xiJDQckJb6k
Танці – зігріванціhttps://youtu.be/0ahy3N386vY
Гра з матусею. "Вітання по скайпу на Новорічні свята"" https://youtu.be/LU0oXT3hh4I
Хвилинка допомоги братику чи сестричці. "Виготовлення новорічних прикрас"
Інтерактивна гра «Новий рік»https://wordwall.net/uk/resource/26708164
Робота з батьками "Привітання від педагогів з Новорічними святами"

Додаткові матеріали до теми


Бесіда «Чому саме ялинку прикрашають на свято»

Мета: розширювати знання дітей про традиції святкування Нового року; виховувати інтерес до традицій свого народу. Запитання: Яке свято до нас наближається? Як ми готуємося до Нового року? Чому треба прикрашати ялинку? Ялинка яка?


Дидактична гра «Зима — добре, зима — погано»

Мета: формувати уявлення про зиму як пору року, уміння знаходити позитивні й негативні її сторони; розвивати мислення; виховувати позитивне ставлення до зими.

Хід гри.

Діти повинні назвати все, що є взимку. За кожну позитивну відповідь кладуть сніжинку в синій мішечок, а за негативну — в червоний. Потім треба порахувати, у якому мішечку сніжинок більше.


Розглядання ялинки

Мета: поглибити знання дітей про зміни, що відбулися в житті рослин зимової пори; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до живої природи. Батьки підводять дітей до ялинки і читають віршовані рядки:

Замерзла на морозі берізка при дорозі.
І холодно у лісі кленку, калині, вільсі.
З зимою наодинці не страшно лиш ялинці.

Запитання:

- Про які дерева йдеться у вірші?
- Як вони почуваються взимку?
- Чому не страшно ялинці?
- Якого кольору були голочки восени?
- Чи змінився їхній колір?
- Чим пахнуть голочки ялинки?
- Як ви гадаєте, чому взимку дерева і кущі потребують людського догляду?


Дидактична гра «Прикрась ялинку»

Мета: розвивати навички орієнтування у просторі; вміння узгоджувати слова в реченні, словосполученні за родом, числом, відмінком із використанням прийменників на, над, під, біля.

Матеріали та обладнання: набір великих і маленьких ялинкових прикрас.

Хід гри.

Батьки пропонують прикрасити ялинку для звірят. Діти обирають прикрасу, розповідають про неї (якої вона форми, кольору) та пояснюють, де можна розташувати цю прикрасу.


Бесіда «Правила поведінки під час новорічних свят»

Мета: закріпити з дітьми правила поведінки під час новорічних свят; виховувати обережну поведінку.

Запитання:

- Які новорічні свята ви знаєте?
- Кого чекаєте до себе на свято?
- Як треба поводитися біля ялинки?
- До яких предметів треба ставитися з обережністю?
- Чому?


Розглядання ялинки, визначення її особливостей

Мета: закріпити знання дітей про ялинку, особливості її вигляду; виховувати бережливе ставлення до природи.

Батьки пропонують дітям розглянути ялинку та звернути увагу на особливість її вигляду.

Запитання:

- Як називається це дерево?
- Чим вона відрізняється від інших дерев?
- Чи є у ялинки листочки?
- Якого кольору голочки?
- Чи пахнуть голочки ялинки?


Дидактична гра «Хто завітав до ялинки?»

Мета: закріпити вміння дітей визначати розташування предметів відносно себе; розвивати увагу.

Хід гри.

Батьки розкладають іграшки: під ялинку, біля ялинки, на ялинку. Потім звертають увагу дітей на те, що до ялинки прийшли звірята, прилетіли пташки.

Запитання:

- Де заховався зайчик?
- Хто присів на гілочку деревця?
- Хто сидить біля ялинки?
- Хто заховався на найнижчій гілочці? І т. д.


Мовленнєва гра «Ялинка яка?»

Мета: закріпити в дітей знання про ознаки ялинки; учити добирати прикметники до іменників; розвивати мовлення, пам’ять, мислення.

Хід гри.

Батьки кидають дітям м’яч і ставлять запитання:
- Ялинка яка?
- А ще яка?
- Яка вона у святковому вбранні?»
Дитина відповідає на запитання і кидає м’яч батькам.


Бесіда «Збережемо ялинку»

Мета: виховувати бережливе ставлення до рослинного світу.

Запитання:

- На які свята люди прикрашають ялинку?
- Що трапляється з ялинкою після новорічних свят?
- Як можна зберегти ялинку живою?


Дидактична гра «Що буває взимку?»

Мета: закріпити ознаки зими; учити добирати прикметники до іменників; розвивати мовлення, пам’ять, мислення.

Хід гри.

Батьки пропонують відповісти на запитання, добираючи прикметники:

- «Зима яка?
- Які дерева взимку?
- Взимку сонечко яке?»


Художнє слово В. Моруги «Нічка-новорічка».

Гарна нічка-новорічка! Найчудовіша в зимі! Новорічка-чарівничка... Поміркуйте-но самі. На ялинках ця чаклунка Скрізь запалює вогні І найкращі подарунки Нам кладе під подушки. О дванадцятій годині Похитнеться стрілка — скік! І ми всі за мить єдину Підростем на цілий рік.
Кiлькiсть переглядiв: 86